Přeskočit na hlavní obsah Přeskočit na zápatí
Menu
  • Oblečení
    Trička
    Mikiny
    Crewnecky
    Bundy
    Šortky
    Kalhoty
    Náhodný box
    Tašky
    doplnky
    Long sleeve
    Plavky
    Čepice
  • Muži
  • Ženy
  • Slevy
  • Novinky
  • Magazín
  • Oblečení
    Trička
    Mikiny
    Crewnecky
    Bundy
    Šortky
    Kalhoty
    Náhodný box
    Tašky
    doplnky
    Long sleeve
    Plavky
    Čepice
  • Muži
  • Ženy
  • Slevy
  • Novinky
  • Magazín
  • CZ
    • SK
Menu
  • Oblečení
    • Trička
    • Mikiny
    • Crewnecky
    • Bundy
    • Long sleeve
    • Kalhoty
    • Šortky
    • Plavky
    • Tašky
    • Čepice
    • Náhodný box
    • doplnky
  • Muži
  • Ženy
  • Slevy
  • Novinky
  • Magazín

Domů > Móda > Fashion Brands Raperů

Fashion Brands Raperů

9.9.2020
Hudba, Móda

Zarobit v rapové hře může být dost těžké. Ale dostat se i do světa módy? To může skončit nehezky. Hodně rapových umělců si – nebo se pokusilo – vytvořit svou vlastní oděvní linii. Některé značky posouvají kulturu, jiné v ní pouze existují. Zde jsou některé z nejpozoruhodnějších módních značek vytvořených hip-hopovými umělci.

  • JAY Z: Rocawear

V roce 1999 připravoval Jay Z čtvrté studiové album Vol. 3… Life and Times S. Carter, spojil síly s Dame Dashem a společně založili Rocawear. Na začátku 21. století byla značka v hip-hopovém světě obrovská. Ciara, Chris Brown a Three 6 Mafia pomohli inzerovat tuto značku a stala se tak oblíbenější a populárnější. Rocawear se od té doby stává modernější a zaměřuje se na pouliční styly, které jsme viděli od roku 2010, přičemž stále obsahuje toto čisté, klasické logo.

  • Puff Daddy: Sean John

V roce 1998 Sean Combs (A.K.A. Puff Daddy, P. Diddy, Puffy atd.) uvedl na trh jednu kolekci sportovního oblečení pod svým jménem Sean John. Kolekce byla úspěšná, což vedlo společnost Combs k vytvoření celé značky kolem ní. Svojí značkou od té doby upustili od podpisového loga a fresh stylu, který byl synonymem hip-hopové módy začátkem 21. století výměnou za novější, modernizovanější a čistší vzhled.

  • 50 Cent: G-Unit

50 Cent, který vydal své debutové studiové album Get Rich or Die Tryin‘ v roce 2003, se spolu s Marcem Eckem (zakladatelem streetwearové značky Ecko) spojili a vytvořili oděvní linii G-Unit. Značka byla podobná běžnému stylu rapperů v polovině 00s a představovala mimořádně pytlovité džíny s obrázkem všitým do zadních kapes. Zdá se, že 50 Cent plánoval opětovné uvedení značky na trh jarní kolekcí v roce 2009, ale nikdy k tomu nedošlo.

  • Wu-Tang Clan: Wu Wear

S jedním z nejznámějších log v hudební historii je oděvní linie Wu-Tang Wu-Wear, v průběhu let stále populárnější. Toto ikonické „W“ se nadále objevuje na košilích, mikinách, pouzdrech na telefony a téměř na všem, na co si vzpomenete. I když byl člen skupiny Wu-Tang, Method Man, někdy označován jako producent nenávidící značku, nezastavilo ho to. RZA a Cappadonna vytvořili neobvyklou propagační píseň pro značku s názvem Wu Wear: The Garment Renaissance.

  • Pharrell: Billionaire Boys Club, Ice Cream

V roce 2005 se Pharrell Williams a japonská módní ikona Nigo spojili a vytvořili streetwearové značky Billionaire Boys Club a Ice Cream. Klub miliardářů začal svou činnost koncem roku 2005 jako partnerská společnost společnosti Nigo s již úspěšným názvem A Bathing Ape (BAPE). Není žádným tajemstvím, že Pharrell je barevná postava (to by vám mohly říci jeho nové grily), BBC i Ice Cream doplňují Pharrellovu jedinečnost. Mnoho z BBC má jeho logo astronauta s trochou jasných barev. Fluorescenční barvy značky od té doby ovlivnily novou vlnu jasných a poutavých streetwearů, které navrhli další zábavné ikony v hip-hopu – včetně Tylera, the Creatora.

  • Tyler, the Creator: GOLF

Pojmenovat svou značku oblečení po populárním americkém sportu nemusí být nejlepší nápad, ale v tomto případě to tak není. Tyler uvádí Pharrella jako jeden z jeho největších vlivů v hudbě i módě, což je zjevné při pohledu na tuto linii oblečení. Tyler kombinuje tučné písmo a svou lásku k vynikajícím barvám oblečení. Značka je dokonalým ztvárněním samotného Tylera: funky barvy, někdy kontroverzní vzory a malý náznak nezralosti. Dokonce spolupracoval i s Vans.

  • Lil Wayne: Trukfit

V roce 2012 bylo všechno jasné. Lil Wayne pomohl posunout toto hnutí ještě více po této výstřední cestě se svou vlastní značkou oblečení Trukfit. Název pochází z termínu používaného k označení falešného oblečení, protože Wayne chtěl dát tomuto výrazu nový význam. Název značky se stává ironickým, protože mnoho textových návrhů jsou obrysy jiných pouličních značek, s výjimkou názvu Trukfit, který je stylizován tak, aby odpovídal logu.

Kanye West: Yeezy

Hip-hopová móda se vyvinula pozoruhodným způsobem: od baggy značek jako Sean John a Rocawear až po éru jasných barev a skate-inspirovaný streetwear s povolením Pharrella a Tylera. Nyní se to přesunulo do éry minimalismu. Sám Kanye West, módní ikona, která začala módní trendy, jako jsou batohy, kožené tepláky a všechny červené tenisky, se posunul na novou hranici oděvního designu. Jeho linie Yeezy klade velký důraz na tlumené barvy a základní vzory s malými detaily, které dodávají typický Kanyeho vkus. Holé vzory a tlumené barvy posunuly hip-hopový streetwear do nové fáze.


Která značka se vám líbí více? Koupili byste si z ní nějaký kousek?

Dejte nám vědět v komentářích!

#staysafe#staytuned

Sledujte nás

Více podobných článků

24.9.2020Hudba, Rozhovory
Frayer FlexkingO jménu Flexking už na slovenské scéně nějaký ten čas posloucháme, avšak stále se ještě řadí k čerstvým novinkám. Zaujal hlavně svými originálními videi a...
Čtěte více
11.9.2020Hudba
Tragédie v rapuFanoušci hip-hopu byli už nejednou neochotnými svědky toho, jak mnozí z nadaných rapperů odcházejí ze scény předčasně. Pro nadšence rapu představuje smrt jejich oblíbeného umělce...
Čtěte více
9.9.2020Hudba, Nejnovější
Excentrické koupě rapperůUltra bohatí rapeři si vždy hledají cestu, jak by se mohli pochlubit svým bohatstvím, ať už je to velký dům, drahé šperky nebo nadupané vozidla....
Čtěte více
6.9.2020Hudba
Ikonické hip-hop osobnosti“Hip-hop je hudební žánr, který se vyvíjel jako součást hip-hopové kultury a je definován čtyřmi klíčovými stylistickými prvky: rap, DJing/scratching, samplování „syntetizování“ a beatbox. Hip-hop...
Čtěte více
3.9.2020Hudba
Hity, na které určitě nezapomeneš Pt.1Pamatuješ na ty časy, kdy vyšla na Slovensku parádní novinka a ty sis ji pořád pouštěl dokola? Stane se ti ještě i teď někdy, že...
Čtěte více
2.9.2020Hudba, Nejnovější
Filmy z prostředí Hip-HopuRozmýšlíš, že by sis na večer udělal popcorn a podíval se na nějaký kvalitní film? Máš rád hip-hop, jeho hudbu a kulturu? Zapni si některý...
Čtěte více
1.9.2020Móda
Patřím mezi Sneakerhead-y?Tuto otázku si kladou vášniví či nevášniví sběratelé tenisek, odborníci i laici na nové kousky a jednoduše každý, kdo si potrpí na výběru těch správných...
Čtěte více
10.8.2020Hudba
Novinky ze světa Hip-HopuRok 2020 přinesl v hip-hopové sféře množství nové a originální hudby. O prvenství se ucházely známé alba ještě známějších umělců jako Music to Be Murder...
Čtěte více
19.5.2020Móda
Stylový během karantény?NESLAVNÉ SLAVNÝ VÍRUS, KTERÝ UŽ PRO JISTOTU NENÍ POTŘEBNÉ JMENOVAT, NÁM BĚHEM KARANTÉNY VZAL MOŽNOST NAVŠTĚVOVAT OBLÍBENÉ KAVÁRNY, SLEDOVAT NOVINKY VKINÁCH, ZDA JEN VYRAZIT DO...
Čtěte více
17.4.2020Hudba
STREETWEAR – kdo začal jako první?To, že streetwear nás obklopuje už několik let, není žádnou novinkou. Zda má stále něco společného s ulicí je otázné, avšak i přes to právě...
Čtěte více
Kategorie
  • Trička
  • Mikiny
  • Bundy
  • Šortky
  • Zobrazit vše
Informace
  • Časté dotazy
  • Průvodce velikostmi
  • Informace o doručení a platbě
  • Reklamace a vrácení zboží
Důležité odkazy
  • Zásady ochrany osobních údajů
  • Všeobecné obchodní podmínky
  • Reklamační řád
  • Zásady používání souborů cookie
  • Kontakt
Kontaktní informace
MAMp s.r.o.Ždiarska 17 Košice, Slovensko
0918 653 345spolupraca@mampici.cominfo@mampici.cz
MAMPICI
Sledujte nás
Možnosti platby
Možnosti dopravy
© MAMPICI . Všechna práva vyhrazena
MAMpici.cz
Tato webstránka používá soubory cookies

Na tomto webu používáme cookies pro statistické a reklamní účely s cílem vylepšovat uživatelský zážitek nebo později zobrazovat relevantní reklamy.

Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup jsou nezbytně nutné pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si účastník nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo k jedinému účelu provedení přenosu komunikace přes elektronickou komunikační síť.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statistiky
Technické úložiště nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
Technické úložiště nebo přístup jsou potřebné k vytvoření uživatelských profilů pro odesílání reklamy nebo sledování uživatele na webové stránce nebo na více webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
ZOBRAZIT PŘEDVOLBY
{title} {title} {title}