REKLAMACE
Pokud máte problém s naším produktem a chcete jej reklamovat, postupujte podle následujících kroků.
POSTUP PŘI REKLAMOVÁNÍ ZBOŽÍ
- Zkontrolujte, zda váš produkt splňuje podmínky reklamace podle našeho reklamačního řádu.
- Vyplňte reklamační formulář, který naleznete na našich webových stránkách, nebo si jej můžete vyžádat e-mailem.
- Zabalte produkt a přiložte kopii dokladu o koupi spolu s vyplněným reklamačním formulářem.
- Produkt odešlete na adresu:
MAMpici s. r. o.
Ždiarska 17
040 12 Košice
KDY JE MOŽNÉ REKLAMOVAT ZBOŽÍ?
Reklamaci můžete uplatnit v případě, že:
- Produkt má výrobní vadu.
- Produkt nebyl poškozen nevhodným používáním.
- Produkt splňuje podmínky pro uplatnění záruky v souladu s naším reklamačním řádem.
VRÁCENÍ
Pokud máte problém s naším produktem a chcete jej reklamovat, postupujte podle následujících kroků.
POSTUP PŘI VRÁCENÍ ZBOŽÍ
- Vyplňte formulář pro vrácení zboží dostupný na našich webových stránkách.
- Zabalte produkt a přiložte vyplněný formulář spolu s dokladem o koupi.
- Odešlete zboží na naši adresu:
MAMpici s. r. o.
Ždiarska 17
040 12 Košice
KDY JE MOŽNÉ VRÁTIT ZBOŽÍ?
Zboží je možné vrátit do 14 dnů od převzetí bez udání důvodu, za předpokladu, že produkt je nepoužitý a nepoškozený.